بازی مورتال کمبت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 جدیدترین فصل بازیهای مبارزه ای به بازار آمد. مرگبارترین دوره ی مسابقات را با تمام مبارزان و Fatality های منحصر به فردشان تجربه کنید. بازیکنان وارد قلمرو بازی می شوند تا در Mortal Kombat Komplete Edition با مبارزان روبه رو شوند در حالیکه می توانند جنگجویانی مثل Skarlet, Kenshi و Rain و همچنین stalker  رویایی بدنام Freddy  Krueger را دانلود کنند. بعلاوه بازی دارای ۱۵ Klassic Mortal Kombat Skins و سه Klassic Fatalities (عقرب، زیر صفر و خزنده ) است. این بازی یک گیم پلی هیجانی است که شامل بازی های تیمی، برج مبارزه و یک بخش داستانی بلند با ویژگی های کامل است. بازیکنان مبارزان خود را از ترکیب گسترده مبارزان نمادین بازی انتخاب می کنند و با دوستانشان در حالت سنتی یک به یک مبارزه می کنند یا گیمر ها می توانند نظاره گر بازی باشند و در حالت King of the Hill به طور آن لاین و مستقیم با جنگجویانشان وارد بازی شوند. این بازی از نسخه ی the Mortal Kombat Tournament Edition Fight Stick حمایت می کند و قابلیت کنترل کامل را عرضه می دارد. بازیکنان همچنین می توانند به تابلوی امتیازات و دستاوردها دسترسی داشته باشند.

اطلاعاتی در مورد بازی Mortal Kombat Komplete Edition :
شرکت سازنده بازی : High Voltage Software
شرکت منتشر کننده بازی :  Warner Bros. Interactive Entertainment
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۱۹ ایپریل ۲۰۱۱
ژانر بازی : اکشن - مبارزه ای
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود ۳۰ دقیقه

امکانات بازی Mortal Kombat Komplete Edition :
نسخه ی ارائه شده ی کامل: مرگ و میرها به شکل خشونت آمیز واقعی خود بازگشت پیروزمندانه ای داشته اند، Mortal Kombat به طرفداران خود آنچه را ارائه می دهد که خواستار آن بودند. جزئیات گرافیکی، که قبلآ ارائه ی آن ممکن نبود در این نسخه توسط پیچیده ترین موتورهای گرافیکی که در تاریخ MK بوده است ارائه شده اند.
تمام گیم پلی های جدید: با نگاهی به  نسخه ی دو بعدی قدیمی این بازی ، ارائه ی نسخه ی کامل، و امکان بازی تیمی ۴ نفره ، Mortal Komabt  توانسته است مکانیک مبارزه ای جدیدی ارائه دهد که هم در دسترس است و هم بازیکنان علاقه مند به بازی های مبارزه ای همیشه دنبال آن هستند.
بخش داستانی عمیق:Mortal Kombat عمیق ترین بخش داستانی را در میان بازیهای مبارزه ای ارائه میدهد. بازیکنان به دوره ی مسابقات Mortal komabt اصلی باز می گردند. جایی که تلاش می کنند تا اتفاقهای گذشته را تغییر دهند تا آینده را نجات دهند.
گرافیک و تکنولوژی: شخصیتها، محیط ها و مرگ و میرها هرگز با چنین جزئیات خونینی که در این نسل تازه ی mortal komabt ارائه شده است دیده نشده اند. از اعضای داخلی بدن تا افکتهای خونین "واقعی"، komabt تا کنون به این خوبی عمل نکرده است.
حالتهای گیم جدید: به اضافه ی مجموعه ی ویژگی های پیشرفته ی آنلاین،Mortal komabt حالت بازی Co-op را در میان حالت های گیم پلی زیاد cutting-edge ارائه میدهد.

 

http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/1.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/10.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/2.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/3.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/4.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/5.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/6.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/7.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/8.jpg http://shop.bazijadid.net/images/3/Mortal-Kombat-Komplete-Edition/9.jpg

 




:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و معرفی بازی های pc , ,
:: برچسب‌ها: بازی , خرید بازی , دانلود بازی , بازی کامپیوتر , بازی xbox , بازی pc , فروشگاه بازی , خرید پستی بازی , 2012 , Ubisoft , ,
:: بازدید از این مطلب : 3010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی