هیتمن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

47

 

بسم الله رحمن الرحیم

 

سلام به تمام دوستان.. امیدوارم هر جا که هستید شاد و تندرست باشید

 

با یکی دیگر از سری مقالاتم در خدمت شما عزیزان هستم

 

حتی کسانی که زیاد با بازی های رایانه ای ارتباط خوبی ندارند برای یک بار هم شده هیتمن را بازی کرده یا نامش را شنیده اند

 

اولین شماره هیتمن توسط شرکت آیدوس در سال ۲۰۰۰ منتشر شد .. این بازی در آن زمان توانست بیش ترین طرافدار را برای خود جمع کند و نظر منتقدان زیادی را جلب کند..

 

 

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


گیم پلی بازی در سبک اکشن مخفی کاری بود و تا آن زمان در این سبک هیتمن انقلابی را ایجاد کرد .. اولین جایی که طرفداران سری کنترل این مرد را به دست گرفتن اتاقی به شکل تیمارستان بود .. فردی بدون مو . با چهره ای خونسرد که هر چیزی جلو راهش باشد را از میان بر میدارد .. سلاح های او عبارتند از سیم خفه کن مخصوص . کلت با صدا خفه کن . دو کلت دیگر . دوربین دید در شب و تاریکی . سرنگ مخصوص که از زهر پر شده بود .. این ها وسایل اصلی 47 بود .. و در امر مخفی کار تبحر خاصی داشت به طوری که خیلی ارام و خونسرد در عرض 2 ثانیه دشمن را به دیار خاموشان می فرستاد و جسدش جایی جز سطل آشغال. کمد و دستشویی نداشت ..

 

 

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


گیم پلی و روند بازی حتی در جا های از عناوین بزرگ این سبک مانند Splinter Cell پیشی میگیرد .. ولی نمی توان شخصیت سم فیشر در  Splinter Cell را با هیتمن مقایسه کرد چون تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد ... نمی شود گفت که اون ناجی افراد گناهکار است . چون او غالبا برای پول و منافع خود نیز کار می کند .. در چهره او عملا نشانی از بی رحمی است .. زندگی او کمی مرموز است و در کل شماره های هیتمن نمی توان دقیقا زندگی و سرگذشت او را شرح داد . آزمایشگاه موخوف و ماده ای ناشناخته و بار کدی که در پشت سرش قرار دارد تنها سرنخی از گذشته اوست .. شما در بازی انتخاب های زیادی برای کشتن و سربه نیس کردن دشمنانتان دارید .. حتی با وسایل اطراف خود نیز می توانید این کار را انجام دهید . حتی می توانید بدون خون ریزی و کشتن حتی یک نفر مرحله را به پایان برسانید .. مثلا می توانید نگهبانی را کشته و با استفاده از لباس او به محل مورد نظر وارد شوید .. یا با انباری از گلوله و محمات این کار را انجام دهید و حمام خون راه بیاندازید .. و یا در غذای فرد مورد نظر خنجری کار گذاشته و به عنوان پیشخدمت غذا را برای او ببرید و سپس خنجر را از غذا د آورده و تمام ...

 

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

گرافیک بازی در هر شماره متفاوت و جزو بهترین گرافیک به حساب می امد . بافت ها به خصوص بافت خون به زیبایی طراحی شده . طراحی مراحل که دیگر جای خود دارد . مراحل بازی کاملا با یکدگیر متفاوت است و لوکیشن های بازی در هر مرحله در حال تغییر است . موسیقی بازی جزو ماندگار ترین و بهترین موسیقی تاریخ بازی سازیست . آهنگ در لحظات حساس به طور تند تر و در لحظات معمولی به طور ارام اجرا می شود . هوش مصنوعی دشمنان این سری بسیار قوی و پیشرفته کار شده است . به طوری که باید برای پیش برد بهتر مراحل بعد از کشتن هر فرد جسد او را درجایی امن پنهان کنید و حتی از سر و صدا هم جلو گیری کنید .

 

 

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


هیتمن شخصیتی مرموز دارد و دلیل اصلی او برای کشتن معلوم نیست . گذشته و اینده او نیز در هاله ای از ابهام پنهان شده . آیا او هم مانند مکس پین می خواهد انتقام کسی را بگیرد . ایا او ناجی مرگ است . آیا .. این آیا ها و چرا ها شاید در شماره بعدی هیتمن پاسخ داده شود .. در اتاقی را باز می کنید .. خونی را در زمین می بینید که به سمت دستشویی کشیده شده است .. ارام آرام به سمت در می روید و در را با صدای مرموزی باز می کنید . و چیزی نمی بینید جز فردی که گلویش پاره شده و غرق در خون است .. حتما حتما با خود می گوید این کار کسی نیست جز مامور

 

 

 

 


 

چند نکته مهم

 

.................................................

 

سری بازی های هیتمن به ترتیب

 

 

2000

 

 

2002

 

 

2004

 

 

2006

 

 

2012

 

.................................................

 

محمات و ابزار

 

 

 

 

 
 
 

 

 

بازی هیتمن ۵ یا به انگلیسی Htiman 5 یکی از بهترین بازی های اکشن در تمام کنسول های باز است و بسیار پرطرفدار میباشد و در رقابت با بازی های این مدلی است ، در این مطلب تعدادی بک گراند بسیا با کیفیت از این بازی را برای شما اماده نموده ایم،عکس ها برای هر رزولوشنی مناسب است.

بک گراندهای با کیفیت از بازی هیتمن 5 - Hitman 5 Wallpapers-1

والپیپرهای جدید بازی هیتمن ۵

بک گراندهای با کیفیت از بازی هیتمن 5 - Hitman 5 Wallpapers-2

بازی هیتمن ۵ | بازی hitman 5

بک گراندهای با کیفیت از بازی هیتمن 5 - Hitman 5 Wallpapers-3

بهترین بک گراندهای بازی هیتمن ۵

بک گراندهای با کیفیت از بازی هیتمن 5 - Hitman 5 Wallpapers-4

عکس های بازی هیتمن ۵ و والپیپرهای با کیفیت

بک گراندهای با کیفیت از بازی هیتمن 5 - Hitman 5 Wallpapers-5

 



ماجرای بازی در یک بیمارستان شروع می شود جایی که مأمور ۴۷ در آن قرار دارد او پس از بیدار شدن توسط صدایی که از یک بلندگو شنیده می شود به توانایی ها و قابلیت های خود پی می برد، علاوه بر این همان صدا شما را در چگونگی پیشبرد مراحل یاری می کند و دستوراتی از جمله عبور از موانع، تعویض لباس و مواردی دیگر به شما می دهد تا قدر باشید به راحتی با بازی ارتباط برقرار کنید و این مرحله را که حکم مرحله آموزشی دارد را طی کرده و با قابلیت های این مأمور آشنایی کامل پیدا کنید تا در مراحل بعد که دیگر با این صدا راهنمایی نخواهید شد بتوانید به بازی ادامه داده و به راحتی زمام امور را در دست بگیرید.این بازی در اواخر انتشارش ترفدار های بسیار زیادی جمع  کرد.
من هم جزو آن ترفدار ها بودم این بازی در سال ۲۰۰۰ منتشر شد شاید الان بگیم ۱۰ سال پیش! ولی مهم داستان بازی است که شرکت Eidos Interactive توانست به خوبی این را اجرا کند.این بازی بسیار هیجان انگیز است.در بعضی از قسمت های این بازی به هدّی فکری می شود که خودتان گیج می شوید.
به عنوان مثال در مرحله پنج بازی هیتمن ۱ کار های بسیار جالبی صورت می گیرد که ذهن آدم را به کار می اندازد.به طور کلی کسانی که هیتمن بازی کرده باشن می دانند که چه قذر برایشان سخت است این بازی را رها کنند بخاطر این که هر مرحله ای که از این بازی می گذشت جذاب تر می شد.
من خودم به شخصه عاشق هیتمن ۱ هستم زیرا اصلا فراموش این بازی برایم سخت است.مثلا جا هایی که هیتمن باید لباس دیگران را بپوشد و خود را به آنها بگذارد.

Hitman : Silent Assasin

بازی بسیار زیبا و اکشن Hitman 2 – Silent Assassin که توسط کمپانی Eidos Interactive در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد ، هیتمن یکی از زیباترین بازی های سبک اول/سوم شخص می باشد که طرفداران زیادی دارد و اکثرا با سری بازی های آن آشنا هستند به طوری که فیلم سینمایی نیز با همین نام تولید و منتشر شد که آن هم فروش بسیار بالایی داشت در نسخه قاتل خاموش ماموریت های بسیار سخت و نفس گیری به شما داده در مکان های عجیب و غریب همچون سیسیل، سنت پترزبورگ، ژاپن، مالزی ، هند و…داده می شود که شما شاهد مراحل بسیار هیجان انگیز و زیبایی خواهید بود،ولی این بازی نتوانست بازی باشد که ادامه بازی هیتمن ۱ باشد .
مراحل این بازی اصلا به هیتمن۱ نمی رسید.این بازی هیجان کافی را برای بازی کردن نداشت . البته شاید تز نظر طراحان این بازی خیلی پیشرفت کرده باشد.ولی از نظر من هیتمن۱ یک بازی کاملا پیشرفته است.
باید این را هم در نظر بگیریم که بازی هیتمن برای سال ۲۰۰۲ است.

Hitman: Contracts

بازی هیتمن۳ بازی در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.این بازی پیشرفت مهمی در شرکت ایدوز داشت .این بازی از گرافیک خوبی برخوردار بود.بازی هیتمن ۳ برخلاف سایر هیتمن ها گرافیک بالایی داشت.
ولی در این بازی زره ای مشکلات اخلاقی داشت ولی سبک عوض نشده بود همان کار های قدیمی را انجام می داد .
هیتمن۳ داستانش تکراری شده بود این بازی ترفدار های زیادی نداشت زیرا مراحل خسته کننده ای داشت.
و طراحان بازی سعی کردند که این مشکل را در بازی هیتمن ۴ برطرف کنند این بازی در سال ۲۰۰۶ ساخته می شد.

Hitman: Blood Money

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.
واقعا شرکت این بازی تلاش خود را کرده بود تا یک از شاهکار های خود را در سال ۲۰۰۶ عرضه کند.
ما در این بازی می بینیم که تمام قسمت های مخفیکاری تاقییر کرده و بر خشونت بازی افزوده شده به نظر من بهترین ابزی در سال ۲۰۰۶هیتمن ۴ بود. زیرا واقعا زیبا شده بود هیتمن ۳ و ۴ بازی های پایه محکم سازی گرافیک ایدوز در آن سال ها بودند.

Hitman :Sniper Challenge

بازی هیتمن به اوج خود رسیده جزو پر ترفدار ترین بازی های جهان شده است.
در سال ۲۰۰۹ ساخت بازی هیتمن ۵ شروع شد ۳ سال از ساخت گذشته و این شرکت برای سال ۲۰۱۲ بازی هیتمن Sniper Challenge را عرضه کردو برای سال ۲۰۱۳ بازی هیتمن۵ عرضه می کند.
بازی هیتمن طرفدار های بسار زیادی دارد شرکت ایدوز در حال ساخت Hitman Absolution است و به همراه آن این بازی را هم گروه دیگری ار این شرکت می ساختند.هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی عرضه گردیده .این عنوان جدید با نام Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید.
اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد.
همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضا می کند فردی بنام ویکتوریا را بکشد.
همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.در چالش تیرانداز از خفا، بازیکن را نقش عامل ۴۷، که مجموعه در یک ساختمان مشرف به ۱ که در آن یک دیوانه در حال وقوع است، که در آن قوی و نگهبانان خود را در آن قرار دارد.
شخصیت با خاموش پیچ تفنگ تیرانداز از خفا عمل، که تنها سلاح موجود در بازی مسلح شده است.
مناظر این بازی شامل عناصر انهدام پذیر است که می تواند به ضرب گلوله به طور غیر مستقیم اقدام به کشتن شخصیت ها کند. به عنوان مثال، تیراندازی از آسانسور و رد شدن از بشکه با هدف مشخص که بتواند آنها را سرکوب کند. تمامی نسخه ها عبارتند از دستاوردها، مانند تیاندازی مجموعه ای از کبوتر یا Gnomes پنهان در سراسر سطح کشور.
در پایان بازی، امتیازات پخش به رهبران جهانی داده می شود و با ارسال می شود.سفر به کپنهاگ به دو تا از بالاترین رتبه بندی بازیکنان داده خواهد شد . دیدار تیم توسعه سلامت IO در دانمارک است.
این بازی همچنین دارای اتصال با هیتمن است:
سلاح هایی که در چالش تیرانداز از Challenge به صورت خودکار قفل خواهد شد. بیش از توان برای امرزش انجام شده است.

Hitman: Absolution

موتور گرافیکی مهمی در این بازی به کار رفته است. در Blood Money شما می تواستید یک طوفان تیراندازی به راه بیندازید، ولی باید در گوشه ها پنهان می شدید و سریع هر کسی را که می دیدید از پا درمی آوردید. اگر بخواهید چنین کاری را در Absolution انجام دهید، دشمنان شما را محاصره می کنند و طی یک پاتک گیرتان می اندازند. اگر به پایان Blood Money نگاه کنید، مشاهده می کنید که باید در مرحله آخر همه را بکشید و راه دیگری ندارید.” بعضی صحنه های Absolution به این شکل خواهند بود.این صحنه هایی که داستان علت وجود آن ها است، چیز جدیدی نیستند. طراحان سعی نمی کنند چیزی را از پایه تغییر بدهند بلکه این یکی از مهم ترین اهداف طراحان است.ه نظر می رسد که این بازی از همه نظر هنوز یک Hitman است و بازی هنوز هم همان المان های مخفی کاری را دارد که کمی سایه و تاریکی بیشتری به آن اضافه شده است. الوردام می گوید: “وقتی ما به تمام کارهایی که مأمور ۴۷ می تواند انجام دهد نگاه کردیم، مسلماً جمعیت موضوع مهمی بود. اینبار مخفی شدن در میان جمعیت هم خیلی مهم است. همه می توانند شما را ببینند، ولی نمی توانند بفهمند که چه کسی هستید. در مورد عنصر جمعیت در آینده بیشتر صحبت خواهیم کرد.” جمعیت یکی از وسایل دیگر بازی برای تمام کردن آن است و برای مخفی ماندن، این موضوع خیلی مهم است. الوردام می گوید: “عبارت Silent Assassin هنوز در بازی هست و این یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در بازی دنبال خواهید کرد.
اگر چه شرکت بازی برای Xbox 360 این بازی را منتشر کردند، ولی موتور شرکت برای نسل قبل بود. با موتور جدید ایدوز حافظه بیشتری د که قارند که در محاسباتی گرافیک بسیار بالایی دارد. Blood Money برای PS2 طراحی شده بود و این کنسول حافظه کمی دارد و مسلماً قدرت کمتری نسبت به کنسول های نسل حاضر داشت.
باید تا سال ۲۰۱۳ صبر کرد تا این بازی عرضه شود.

 

 
 

 

یکی از زیباترین بازی های کامپیوتری بدون شک سری بازی های هیتمن است که به سختی از ذهن هر گیمری بیرون میرود. بازی Hitman 2 – Silent Assassin توسط کمپانی Eidos Interactive در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد. هیتمن یکی از زیباترین بازی های سبک اول/سوم شخص می باشد که طرفداران زیادی دارد و اکثرا با سری بازیهای آن آشنا هستند به طوری که فیلم سینمایی نیز با همین نام تولید و منتشر شد که فروش بسیار بالایی داشت.

Hitman 2 - Silent Assassin

Hitman 2 – Silent Assassin | Size: 181 MB | Direct Link

اما در مورد بازی: شما وادار به بستن قرار دادی برای انجام ماموریت خطرناک هستید. عاقبت قرار دادی که بسته اید شما را به مکان های عجیب و غریب جهان از جمله سیسل, سنپترز بورگ, ژاپن, مالزی و هند میکشاند. انبار های مختلف با تجهیزاتی از جمله : زره های فولادی و اسلحه های قدرتمند, دارت های سمی و مواد منفجره که همگی در اختیار شما قرار داده شده اند. باید به آرامی راه بروید و اهدافی که در مقابل شما هستند را حذف نمایید. اهدافی که باید با دید اول شخص و سوم شخص نشانه روید. حمله کردن بصورت پنهانی و یا آشکارا به تصمیم خودتان است. اما مراقب باشید چون هر عملی میتواند نتیجه کارتان را تغییر دهد.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 12238
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : دو شنبه 7 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1392/6/10/everythingforyou - - گفته است :
ممنون بخاطر اطلاعات و عکس های مفیدتون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی