.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 BIGH6_003C_G_ENG-AU_68.5x101.5.indd

برای دیدن نقد و بررسی و تماشای تریلر و دیدن صحنه های فیلم و شناختن بازیگران به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و معرفی فیلم و انیمیشن , اخبار روز , مجله ی فرهنگی و هنری , تریلر های جدید فیلم و انیمیشن , اخبار سینمایی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و بررسی و قهرمان بزرگ 6 2014 , نقد و بررسی , بهترین انیمیشن های 2014 , جدید ترین انیمیشن های 2014 , فیلم های جدید , big hero 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 5150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : جمعه 30 آبان 1393

 
 

غلامحسین مظلومی  لومی به روایت تاریخ/چه شد که او را "سرطلایی"نامیدند؟

 

اولین بار که نام غلامحسین مظلومی در فوتبال ایران مطرح شد، 45 سال پیش بود در بهار 1348 و روزهای 19 سالگی غلامحسین. در بهار سال 1348 به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت و با 6 گل بهترین گلزن مسابقات شد و با تیم ملی جوانان مقام سومی را کسب کرد. دو ماه بعد از درخشش در آسیا، در تابستان 1348 از سوی رایکوف به تیم ملی دعوت شد و در اردوی تیم ملی ایران در شوروی شرکت کرد. اولین بازی رسمی او برای تیم ملی در جام عمران منطقه ای مقابل پاکستان در آنکارا بود که دو گل نیز زد تا ایران 4-2 پیروز شود. در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 1349 که در فیلی پین برگزار شد، مظلومی بار دیگر برای ایران به میدان رفت و  5 گل برای تیم ملی جوانان زد.

غلامحسین مظلومی از سال 1348 تا سال 1356 عضو تیم ملی ایران بود و طی این مدت 41 بازی رسمی انجام داد و 19 گل نیز به ثمر رساند و تا اوایل دهه 70 رکوردار گل زده ملی بود تا اینکه علی دایی رکورد او را شکست. او با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت های 1972 و 1976 آسیا شد و مدال طلای بازی های آسیایی 1976 را بدست آورد. مظلومی در المپیک 1976 نیز مقابل کوبا گلزنی کرد اما به دلیل مصدومیت شدید، جام جهانی 1978 را از دست داد.

***

غلامحسین مظلومی بعد از درخشش در تیم ملی جوانان در  تابستان 1348 به تیم استقلال پیوست و اولین بازی او در جام میلز مقابل نیروی هوایی هند بود که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند. اوج درخشش او در جام باشگاه های آسیا در بهار 1349 بود که با پنج گل تیم استقلال را به قهرمانی رهنمون کرد. مظلومی به مدت 7 سال در استقلال بازی کرد و در 135 بازی رسمی، 75 گل برای این تیم زد. او همچنین 17 گل نیز در تورنمنت جام میلز هند، 4 گل در جام دوستی تهران و 4 گل در بازی های دوستانه بین المللی برای آبی پوشان زد تا با 100 گل یکی از برترین گلزنان تاریخ این باشگاه باشد.

***

در زمستان 1354 او به همراه حجازی و عادلخانی راهی تیم تازه وارد شهباز شدند و در همان سال اول 19 گل برای این تیم زد و آقای گل شد. در اواسط فصل 56 دچار یک مصدومیت شدید شد که باعث بازماندن او از جام جهانی و ادامه لیگ تخت جمشید شد. مظلومی در تابستان 1357 به میادین بازگشت و در سال 1358 به تیم الوصل دوبی پیوست و مدتی برای این تیم اماراتی بازی کرد.

مظلومی در سال 1352، 1353 و 1355 سه بار آقای گل جام تخت جمشید شد که یک رکورد بی نظیر در تاریخ لیگ ایران است. مظلومی با 63 گل زده برای تیم های استقلال و شهباز، یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ ایران است.

***

ستاره سابق آبی ها بلافاصله پس از پایان دوران حرفه ای اش، مربیگری را از اوایل دهه 60 آغاز کرد و در سال 1367 به عنوان دستیار مرحوم محمد رنجبر در تیم استقلال فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از کناره گیری رنجبر، او سرمربی استقلال شد و در 18 بازی رسمی، 12 برد و 6 تساوی و 2 باخت بدست آورد. مظلومی به جز استقلال سابقه هدایت تیم های ملی امید و نوجوانان، پیام تهران، شهرداری کرمان، پتروشیمی ماهشهر و ... دارد و در سال های آخر عمرش نیز مدیر و سرپرست تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر بود.

***



:: برچسب‌ها: غلام حسین , مظلومی , غلام حسین مظلومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : جمعه 30 آبان 1393
.

702412

به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: گزارش تصویری تشییع جنازه زنده یاد مرتضی پاشایی , تشییع جنازه مرتضی پاشایی , تصاویر تشییع جنازه مرتضی پاشایی , فیلم تشییع جنازه مرتضی پاشایی , مرتضی پاشایی , مرتضی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : یک شنبه 25 آبان 1393

 

 خبر درگذشت مرتضی پاشایی

به گزارش هـــــــــــمه چیـــــــــــــز بـــــــــــرای شـــــــــما  "مرتضی پاشایی" خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان "بهمن" تهران دار فانی را وداع گفت. 
 
مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. 
 
"مرتضی پاشایی" متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود. 

روحش شاد و یادش گرامی باد



:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , اخبار روز , مجله ی فرهنگی و هنری , ,
:: برچسب‌ها: مرتضی پاشایی , درگذشت مرتضی پاشایی , خواننده محبوب ایرانی , در گذشت خواننده محبوب ایرانی , سرطان مغز ,
:: بازدید از این مطلب : 1607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : جمعه 23 آبان 1393
.
     
  • آماری-جالب-آگوئرو-بالاتر-از-مسی-رونالدو-و-سوارز

 - سرخیو آگوئرو با توجه به دقایق حضورش در زمین، آمار گلزنی بهتری نسبت به سایر مهاجمان بزرگ اروپایی دارد.

به گزارش وبسایت نود، آماری جدید منتشر شده است که نشان میدهد طی فصل گذشته، آگوئرو از نظر گلزنی با توجه به دقایق حضورش در زمین بازی، نسبت به سایر مهاجمین برتر اروپایی، عملکرد بهتری داشته است.

اگرچه آگوئرو فصل گذشته فقط ۱۷ گل به ثمر رساند، و در مقام مقایسه با سوارز، رونالدو و مسی، فاصله زیادی دارد، ولی او مدت زیادی از فصل را مصدوم بود و اگر گل کردن پنالتی را هم کنار بگذاریم و فقط گل ها در جریان بازی را حساب کنیم، آن وقت آگوئرو با میانگین ۹۰،۵ دقیقه، یک گل، بهترین آمار گلزنی را دارد.

در تصویر زیر رتبه بندی را ملاحظه می کنید :

آگوئرو : ۹۰،۵ دقیقه

سوارز : ۹۵،۶

رونالدو : ۱۰۱،۶

استوریج : ۱۰۸،۳

مانژوکیچ : ۱۱۲

مسی : ۱۱۳،۸

 



:: برچسب‌ها: اخبارورزشی , آگوئرو , آمار ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : جمعه 23 آبان 1393
.

 

         
خبر بد برای استقلالی ها/ احتمال از دست دادن دربی برای یک استقلالی دیگر
دروازه بان استقلال در اردوی تیم ملی مصدوم شد.
 
                            
 پنجمين جلسه تمريني تيم ملي فوتبال ايران در حالي پيگيري شد که محسن فروزان در اين تمرين مصدوم شد.

 

محسن فروزان، گلر ملی پوش استقلال در تمرین امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و وضعیت او برای ادامه تمرینات مشخص نیست. پزشکان تیم ملی بعد از این مصدومیت پای او، با اسپری و گذاشتن یخ درمان اولیه را انجام دادند تا مشخص شود میزان مصدومیت گلر شماره یک استقلال در چه حد است.

 

فروزان که در این فصل گلر ثابت استقلال بوده و به واسطه آن به اردوی تیم ملی هم دعوت شده، در بازی آینده تیمش به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و این تیم امیدوار است مصدومیت گلرش جدی نباشد.

 



:: برچسب‌ها: خبر بد برای استقلالی ها , احتمال از دست دادن دربی , احتمال از دست دادن دربی برای یک استقلالی دیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : جمعه 23 آبان 1393
.

 

 برای دیدن نقد و بررسی و تریلر و شناختن بازیگران و فضای فیلم به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و معرفی فیلم و انیمیشن , اخبار روز , مجله ی فرهنگی و هنری , تریلر های جدید فیلم و انیمیشن , اخبار سینمایی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و بررسی و معرفی فیلم الکساندر و روز وحشتناک و افتضاح 2014 , نقد و بررسی , بهترین فیلم های 2014 , جدید ترین فیلم های 2014 , فیلم های جدید و alexander and the terrible horrible ,
:: بازدید از این مطلب : 5275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : سه شنبه 20 آبان 1393

تاکنون به اين فکر کرده ايد که اگر نوابغ حال حاضر فوتبال دنيا مثل رونالدو و مسي در دهه 70 ميلادي بازي مي کردند چه ظاهري داشتند؟

در زیر، ظاهر احتمالی 8 ستاره حال حاضر فوتبال دنیا را اگر در دهه 70 حضور داشتند، ملاحظه می کنید :


کریس رونالدو

 


                                                                    
شکلک های محدثه



:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: طنز , فوتبالی , , دهه 70 , بازیکنان مشهور , کاریکاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 1497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : hrmn_amol
ت : پنج شنبه 15 آبان 1393

 

لئو-مسی-به-رکورد-گلزنی-رائول-در-لیگ-قهرمانان-اروپا-رسید

 سرانجام در رقابت لیونل مسی و کریس رونالدو برای دستیابی به رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا متعلق به رائول گونزالس این ستاره آبی اناری ها بود که از رقیب پرتغالی پیشی گرفت.

به گزارش وبسایت همه چیز برای شما، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با دو گلی که در مسابقه چهارشنبه شب برابر آژاکس در دقایق ۳۶ و ۷۶ با سر و پا به ثمر رساند پیش از هر چیز پایه گذار برد حساس دو بر صفر تیمش در زمین حریف هلندی بود و از آن مهم تر به رکورد ۷۱ گل زده رائول گونزالس ستاره سابق رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

شب گذشته کریس رونالدو نیز فرصت داشت تا در بازی برابر لیورپول یک گل بزند و به این رکورد دست یابد که هرچه زد به در بسته خورد.

حالا مسی با ۷۱ گل زده فعلا همراه با رائول رکورددار گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان شده و برای اینکه بتواند این عنوان را به تنهایی از آن خود کند نیاز به زدن یک گل دیگر دارد. البته همین حالا نیز مسی با میانگین گل زده بالاتر در تعداد بازی های کمتر فرد شایسته تری برای اطلاق این عنوان است.



:: برچسب‌ها: لئو مسی , لئو مسی به رکورد گلزنی رائول در لیگ قهرمانان اروپا رسید ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : پنج شنبه 15 آبان 1393
.

  لیگ-قهرمانان-پیروزی-بایرن-و-بارسا-توقف-انگلیسی-ها

 در اولین بازی دور برگشت، صعود تیم های بایرن، بارسا، پی اس چی و پورتو قطعی شد، من سیتی در خانه شکست خورد و چلسی مقابل تیم گمنام ماریبور متوقف شد.

در اولین شب از دور برگشت گروه های پنج تا هشت لیگ قهرمانان، اگرچه مسابقات پر گل دیدار رفت تیم ها، تکرار نشد ولی اتفاقات مهمی رخ داد که سرنوشت اکثر گروه ها را با تغییرات مهمی روبرو کرد.

در گروه پنجم مسابقات، بایرن مونیخ همچون بازی قبل رم را شکست داد، البته آنها این بار نتوانستند اختلاف گل بازی قبل را تکرار کنند ولی باز هم با ارائه یک نمایش مقتدر و برتر از رم، به آسانی جالوروسی را شکست دادند، برای بایرن در این دیدار ریبری دقیقه ۳۸ و سپس گوتزه دقیقه ۶۴ گلزنی کرد. این برد به معنی نه تنها صعود بایرن بود، بلکه این تیم صدرنشینی خود را دو هفته پیش از پایان دور گروهی قطعی کرد.

در دیگر مسابقه گروه ۵، منچسترسیتی در خانه پذیرای زسکامسکو بود که با ارائه یک نمایش بد، مقابل حریف روس متحمل شکست غیرمنتظره ۲-۱ شد، دومبیا زننده هر دو گل میهمان بود، توره هم گل سیتی را دقیقه ۸ به ثمر رساند، در این بازی فرناندینیو دقیقه ۷۰ و توره دقیقه ۸۲ از زمین بازی اخراج شدند. سیتی با این باخت در قعر گروه پنجم قرار گرفت. رم و زسکا نیز چهار امتیازی هستند.

در گروه ششم لیگ قهرمانان، بارسلونا باز هم در شکست دادن آژاکس موفق بود، تیم انریکه این بار ۲-۰ حریف هلندی را شکست داد، هر دو گل بارسا توسط مسی به ثمر رسید، و آژاکس از دقیقه ۷۱ ، ده نفره بازی میکرد. در دیگر دیدار گروه ششم، پاریسن ژرمن بار دیگر ۱-۰ و با تک گل کاوانی در همان دقیقه اول مسابقه، آپوئل را شکست داد، نتایج این گروه باعث شد تا صعود بارسا و پی اس جی، دو هفته مانده به پایان دور گروهی قطعی شود و دیدار این دو تیم احتمالاً تعیین کننده صدرنشین خواهد بود.

در گروه هفتم چلسی برابر ماریبور اسلوونی اگرچه در بازی رفت به یک پیروزی پر گل رسیده بود، ولی در خانه این تیم، دقیقه ۷۳ با گل ماتیچ از شکست گریخت، البته آزار میتوانست در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی شرایط چلسی را در جدول بهتر از اینها کند ولی او پنالتی اش را از دست داد، تا چلسی با هشت امتیاز صدرنشین باشد و هنوز خطر اسپورتینگ و شالکه را حس کند.

دو تیم مدعی دیگر صعود از گروه، در پرتغال به مصاف هم رفتند که اسپورتینگ با یک نمایش خوب توانست ۴-۲ تیم دی متیو را شکست دهد، این پیروزی مهم برای اسپورتینگ نه تنها اولین پیروزی آنها در گروه هفتم بود، بلکه باعث شد تا شانس های این تیم پرتغالی برای صعود زنده شود. آنها اکنون با ۴ امتیاز پشت سر شالکه ۵ امتیازی هستند.

در گروه هشتم نیز، پورتو به پیش روی هایش ادامه داد و با برد ۲-۰ مقابل بیلبائو نه تنها صعودش را تضمین کرد بلکه امیدهای اندک بیلبائو را برای صعود، از بین برد، تیم اسپانیایی حالا فقط میتواند برای لیگ اروپا بجنگد.

شاختار دونتسک نیز با هتریک لوئیز آدریانو موفق به شکست باته بوریسف شد، اگرچه هنوز روی کاغذ می توان شانسی برای باته قائل بود اما این تیم در قیاس با شاختار، بازی رو در رو ر واگذار کرده است و البته شکست های سنگین در این گروه باعث شده است که تفاضل این تیم، ۱۶- باشد.

 



:: برچسب‌ها: اخبارورزشی , بایرن مونیخ , بارسا ,
:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : پنج شنبه 15 آبان 1393
.

به گزارش همه چیز برای شما،،،،،،، در این باره ازاحمد پسر داود روایت شده است که همسايه اى داشتم به نام على پسر محمد که نقل می نمود ماهى يك مرتبه از كوفه به زيارت قبر امام حسين (عليه السلام) مى رفتم. چون پير شدم و جسمم ناتوان شد، نتوانستم به زيارت امام بروم.

يك بار پاى پياده به راه افتادم، پس از چند روز به زيارت قبر مطهر امام مشرف شدم و سلام كردم و دو ركعت نماز زيارت خواندم و خوابيدم. در عالم رؤ يا ديدم امام حسين (عليه السلام) از قبر بيرون آمده و فرمودند:اى على! چرا در حق من جفا كردى؟ در صورتى كه تو به من مهربان بودى؟

عرض كردم :سرورم؛ جسمم ضعيف شده و پاهايم توان راه رفتن ندارد و احساس مى كنم عمرم به پايان رسيده است و اكنون كه آمده ام چند روز در راه بودم و با سختى بسيار به زيارتتان مشرف شدم و حال دوست دارم روايتى را كه نقل كرده اند از خود شما بشنوم .

حضرت فرمود: بگو كدام است؟

عرض كردم :روايت كرده اند؛ كه فرموده ايد: هر كس در حال حياتش مرا زيارت كند، من او را پس از وفاتش زيارت خواهم كرد؟

پس امام حسين (عليه السلام) فرمودند: آری من گفته ام. (افزون بر اين) هرگاه ببينم زوار من گرفتار آتش جهنم است، او را از آتش جهنم بيرون آورده و نجاتش خواهم داد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز-جالب-خواندی , ,
:: برچسب‌ها: اباعبدالله(ع) به دیدار این افراد می روند , عاشورا , امام حسین , واقعه عاشورا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : سه شنبه 13 آبان 1393
.

افتادگی پوست گردن,جلوگیری از افتادگی پوست گردن

 

 

جلوگیری از افتادگی پوست گردن با این روش ها

پوست گردن با توجه به بالا رفتن سن دچار افتادگی می شود. در این تاپیک شما را در جلوگیری از افتادگی پوست گردن راهنمایی میکنیم.

همیشه می‌خواستم یکی از آن دختران با گردن باریک و بلند، مانند گردن قو باشم. متاسفانه من چنین گردنی نداشتم، و حالا در ۴۳ سالگی، به اقتضای سنم، افتادگی پوست گردن را هم تجربه می‌کنم.

حالا سؤال اینجاست که خانم‌ها، چگونه و با چه روش‌هایی می‌توانند سرعت افتادگی پوست گردنشان را کند کنند؟

کرم ضد آفتاب
ممکن است اینطور بنظر نیاید، اما گردن بطور منظم در معرض نور آفتاب قرار دارد، مخصوصا هنگامیکه در جاهای بسیار بازتابنده مانند محیط‌های برفی یا کنار دریا باشید.

با بخاطر سپردن این موضوع، مطمئن شوید که برای جلوگیری از آسیب اشعه‌ی UV، هر زمان که خارج از منزل هستید، گردنتان را با یک ضد آفتاب با درجه‌ی حفاظتی بالا کاملاً پوشانده‌اید.

کرم گردن یا کرم شب
یک کرم گردن خوب بخرید یا حداقل مطمئن شوید که برنامه‌ی کلی مراقبت از پوستتان را روی چانه، گردن و بالای سینه‌تان نیز بکار می‌برید.

لیفتینگ نفرتیتی
نفرتیتی نام یک شاهزاده خانم مصری است که گردن فوق‌العاده زیبایی داشت. هدف این درمان، داشتن گردنی شبیه اوست. داروی تزریقی آرامش بخش عضله (بوتاکس یا دیسپورت) به گردن تزریق می‌شود، تا میزان افتادگی و خطوط افقی گردن کاهش یابد.
اولین تزریق در چند سانتی‌متری لبه‌ی عضله‌ی پلاتیسما انجام می‌شود، و دو خط عمودی که از چانه تا پایین گردن ادامه دارند را ترمیم می‌کند. با این کار، عضله شل می‌شود و کمتر مشخص خواهد بود.

با دومین تزریق، خطوط افقی درمان می‌شوند. این تزریق در عضله‌ی زیر این خطوط انجام می‌شود و هدفش به حداقل رساندن میزان اتصال این خطوط به عضله است، که پس از آن ظاهر بهتری خواهند داشت.

هایفوتراپی
این یک درمان سریع کلینیکی است که از انرژی امواج فرا صوت برای سفت کردن پوست استفاده می‌کند، و ثابت شده که روی گردن و نواحی زیر صورت کاملا موفق است.

این امواج فرا صوتی به پوست رسانده می‌شوند و سپس از طریق حرارت باعث تولید کلاژن توسط خود پوست می‌گردند، و بلافاصله ظاهر پوست را محکم‌تر و سفت‌تر می‌کنند.

همان طور که کلاژن جدید ساخته می‌شود، پوست بتدریج محکم‌تر می‌شود و گردن خوش فرم‌تر می‌گردد. بهترین نتایج حدودا بعد از ۹۰ روز ظاهر می‌شوند. این کار تا حدی ناراحت کننده است، اگرچه می‌توان از بی حس کننده‌های موضعی استفاده کرد که باعث می‌شوند این روش کاملا قابل تحمل شود.

 

ترماژ
این یک درمان غیر تهاجمی سفت کننده‌ی پوست است، و ثابت شده در سفت کردن پوست گردن و کاهش پوست اضافه در این ناحیه، بسیار موثر واقع می‌شود.

این روش، نتایج فوری و پیشرفته‌ای دارد که بمدت ۲ سال یا بیشتر دوام می‌آورند. این روش متکی به تکنولوژی فرکانس رادیویی ساده‌ای است که لایه‌های عمیق پوست و همچنین بافت‌های زیرین را گرم می‌کند.

 

در همان زمان، لایه‌های بالا را با سیستم خنک کننده‌ی مخصوصی که به شما کمک می‌کند در زمان درمان احساس راحتی بیشتری کنید، سرد می‌کند. (می‌تواند نسبتا دردناک باشد، اما بی حس کننده‌ی موضعی استفاده می‌شود، ممکن است برایتان مسکن نیز تجویز گردد.)

حرارت باعث تولید کلاژن می‌شود و کلاژن‌های موجود را محکم می‌کند. دوره‌ی نقاهتی هم وجود ندارد، و به محض اینکه کارتان تمام شد، می‌توانید مستقیما به فعالیت‌های طبیعی بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: مد و آرایش , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از افتادگی پوست گردن با این روش ها , افتادگی پوست , جلوگیری از افتادگی پوست , پوست گردن , جوان شدن , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 1849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : سه شنبه 13 آبان 1393
.

سعید عرب در هیئت داریوش ارجمند.

 

 

 

عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

 

به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , مجله ی فرهنگی و هنری , ,
:: برچسب‌ها: عکس چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام , اینستاگرام , چهره های معروف در اینتاگرام , بازیگران ایرانی , بازیگران در اینستاگرا ,
:: بازدید از این مطلب : 3398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : سه شنبه 13 آبان 1393

خواکين کاپاروس، سرمربي گرانادا، از تيتر اصلي نشريه مارکا به شدت ابراز ناخرسندي کرد.

کاپاروس در ابتدای نشست خبری خود با رئال مادرید در حالیکه بریده صفحه اول روزنامه مارکا چاپ روز جمعه را در دست داشت رو به خبرنگاران گفت:" این روزنامه تیتر زده امیدوارم رئال حداقل ما را تحقیر نکند. به نظر شما آیا من با چنین خصوصیاتی هرگز چنین اظهارنظری می کنم؟ اگر من در مقابل رئال خودم را از پیش بازنده بدانم، چگونه می توانم در رختکن با بازیکنانم رودررو شده و به آنها انگیزه دهم؟



آنهایی که مرا می شناسند، می دانند که من حتی در مقابل پدرم که اکنون در آسمان هاست و در دنیا از همه بیشتر او را دوست داشتم هم حاضر به شکست خوردن نبودم. من هیچگاه با بیان چنین جملاتی بازیکنان خودم را تحقیر نمی کنم. هیچگاه به عنوان یک مربی تیمم را از پیش بازنده به هیچ میدانی نفرستاده ام."
کاپاروس پس از گفتن این جملات بریده روزنامه را جلوی چشم خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی پاره کرد.



 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: گرانادا , رئال مادرید , بازی , ناراحتیسر مربی ,
:: بازدید از این مطلب : 1518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : hrmn_amol
ت : شنبه 10 آبان 1393
.

صادقيان بعد از ماجراهايي که بعد از بازي با پيکان اتفاق افتاد و خداحافظي که کرد امروزدر تمرين پرسپوليس شرکت کرد که خميازه هايش بيشتر از همه به چشم آمد.

در حالی که درخشان اصرارداشت بازیکنان سرحال و قبراق تمرین کنند صادقیان مدام خمیازه می کشد و بعد از تمرینات سخت حسابی خسته شد و روی زمین نشست که امامی فر به او تذکر داد.

شکلک های محدثه

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های طنز , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: صادقیان , خمیازه , تمرین ,
:: بازدید از این مطلب : 1368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : hrmn_amol
ت : شنبه 10 آبان 1393

برای دیدن نقد و بررسی  و شنلختن بازیگران فیلم به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و معرفی فیلم و انیمیشن , عکس های دیدنی و جالب , مجله ی فرهنگی و هنری , تریلر های جدید فیلم و انیمیشن , اخبار سینمایی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و بررسی و معرفی فیلم اینجا تورا ترک میکنم this is where i leave you 2014 , نقد و بررسی , فیلم , فیلم باحال , فیلم های جدید , فیلم های 2014 , عکس فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 4703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : دو شنبه 5 آبان 1393
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی