فار کرای 3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

- بازی فریاد سهمگین 3

Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3
3 DVD
5500 تومان

در جایی دور از دسترس شهروندان ، جزیره ای بی قانون وجود دارد که با وحشیگری اداره میشود. جایی که شما در آن خودتان را حبس شده میبینید و در تداخل خونین میان فرمانده های دیوانه ی جنگ و یاغی های فطری گرفتار خواهید شد. شما باید زنده بمانید و در این دنیای خون آلود تنها امید شما برای فرار ، ماشه ی اسلحه تان خواهد بود. رازهای مخوف این جزیره را کشف کنید و جنگ را بر علیه دشمن به پا کنید. شما باید از محیط اطراف خودتان بهترین استفاده را به سود خود ببرید و بر ساکنان سنگدل و دیوانه ی آن پیروز شوید. مراقب زیبایی و جو رازآلود این جزیره ی دیوانگی باشید چرا که شما برای فرار از اینجا ، به چیزی بیشتر از شانس نیاز دارید.

اطلاعاتی در مورد بازی Far Cry 3 :
شرکت سازنده بازی : Ubisoft Montreal
شرکت منتشر کننده بازی :  Ubisoft
تاریخ رسمی انتشار بازی : 4 دسامبر 2012
ژانر بازی : اول شخص تیرانداز
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه

امکانات بازی Far Cry 3 :
- بازی جهان باز و شخص اول تفنگی: ماجراجویی در این بازی شخص اول تفنگی را با سبک خودتان آغاز کنید ، اسلحه ها ، مهارت هایتان را به خاص خودتان نوسازی کنید و بر هر ماموریت پیروزی کسب کنید. شما میتوانید با روش شلیک و فرار و پرسروصدا یا روشهای مخفیانه و مرگ بی صدا و یا روشهای شلیک از راه دور ماموریتها را پشت سر بگذارید.
- جزیره ای مملو از خطر و کشف و ماجراجویی: بر روی خاک جزیره ای عجیب وغریب کاوش کنید ، از گستره ی کوهها و چراگاهای باتلاقی گرفته تا سواحل شنی. به کشف باقی مانده ها بپردازید ، حیوانات عجیب و غریب شکار کنید ، بازیهای کوچک را انجام دهید و از طریق زمین ، هوا و یا دریا مسافرت کنید و بجنگید و از میان شهرک ها ، آرامگاه ها ، بندرهای روخانه ها و بسیاری دیگر عبور کنید.
- از داستانی به یادماندنی و کاراکترهای بیشمار این بازی رونمایی کنید: شما در بازی ای که سرشار از کاراکترهای مزاحم و بیرحم هست درگیر خواهید شد و این ماجراجویی شما از میان طرف تاریک انسانیت جریان خواهد گرفت. داستان این بازی توسط برنده ی جایزه ی انجمن نویسندگان نوشته شده است.
- به صورت کمک یار با دوستانتان بازی کنید: شما میتوانید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید و گروهی ازکمپین 4 بازیکن تشکیل دهید که شما را به چالش وا میدارد که بهترین بازی خود را انجام دهید و با یکدیگر همکاری کنید تا موفق شوید. این جزیره را از پس چشمان گروهی کله شق ببینید که با خواست خودشان میخواهند در برابر نابهنجاری ها زنده بمانند.
- نوع متفاوتی از بازیهای چند نفره: یک نوآوری در زمینه ی بازیهای گروهی و چندنفره ، برای انجام مرحله ها ، بازیکنان بایستی به یکدیگر کمک کنند و از همدیگر پشتیبانی کنند و همچنین از هم گروهی های خود محافظت نمایند و یا برای مهمات جنگی درخواست کمک نمایند. بعد از هر مبارزه در راههای بسیار زیادی ، بازیکنان این انتخاب را دارند که دشمنشان را تنبیه کنند یا به آنها رحم کنند ، دارای صحنه های انیمیشنی که کاملا تحت کنترل کاربر میباشد.
- برای ساخت و دسترسی به محتویات جدید از ویرایشگر نقشه استفاده کنید: ویرایشگر نقشه ی قدرتمند و بسیار سهل الاستفاده ی بازی Far Cry با قابلیتهای بهبود یافته و جدید برگشته است. نقشه ها و محتویات جدید توسط جمعی از بهترین طراحین نقشه برای لذت گیمرها به نمایش گذاشته شده است. البته با استفاده از ابزارهای مشمول در این ویرایشگر شما نیز میتوانید نقشه های مورد علاقه ی خود را به سرعت و به آسانی طراحی کنید.
- دارای گرافیک بسیار پیشرفته: بازی Far Cry 3 توسط حرفه ای ترین طراحان بازی در سراسر جهان ساخته شده ، توسط همان کسانی که بازیهای شناخته شده ی زیر را طراحی کرده اند :
Assassin's Creed 2, Assassin's Creed Brotherhood, World in Conflict

http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/1.jpg

 

http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/2.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/3.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/4.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/5.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/6.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/7.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/8.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/9.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/10.jpg

 

 

 

نقد بازی فارکرای ۳

نقد بازی فارکرای ۳ ” بازی فارکرای ۳ – Far Cry 3 – بازی هیجانی است که مورد علاقه بسیاری از pc بازها می باشد. در این مقاله به بررسی این بازی پرداخته خواهد شد.

نقد بازی فارکرای 3

نقد بازی فارکرای ۳

نقد بازی فارکرای ۳

Ubisoftبا Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید.

مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند.

به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.

 وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.

 دن ری (Dan Ray) تهیه کننده بازی می گوید: “از همان ابتدا می دانستیم که Far Cry 3 خیلی احساسی و خشن خواهد بود و کلمه “دیوانگی” بارها در بازی شنیده می شود و هر سری معنی خود را پیدا می کند و تعریف این کلمه وقتی وارد بازی شد که ما شخصیت واس (Vaas) را خلق کردیم. واس تنها یکی از آدم بدهای Far Cry 3 است که می توان او را یک روانی واقعی دانست.” مایکل ماندو (Michael Mando) بازیگر شخصیت واس می گوید: “او آدمی است که اصلاً فرق بین اینکه چه چیزی می گوید، چه چیزی فکر می کند و چه کاری می کند را نمی داند. وقتی Ubisoft شخصیت واس را به من معرفی کرد، او آدمی جدی، احساساتی و خشک بود. من به شخصه اصلاً این طور نیستم و به همین خاطر نمی خواستم او هم اینطور باشد. به همین خاطر من به طور کلی برعکس شخصیت او رفتار کردم.

 واضح بود که نقش را به من نخواهند داد، ولی یک هفته بعد مأمور کارهای من زنگ زد و گفت Ubisoft خیلی از این اجرا خوشش آمده و قصد دارد شخصیتی بر مبنای اجرای تو درست کند. به شخصه فکر نمی کنم که واس آدم روانی ای باشد. اگر به زیر پوست او نگاه کنید، درد و رنج را خواهید دید و فکر می کنم همه چیز از همین یک مورد ریشه گرفته است.” کمی جلوتر برادی قصد دارد که به پایگاه واس حمله کند. او مخفیانه پشت یکی از نگهبان ها می رود، چاقوی او را از جیبش درمیاورد و وی را می کشد و به همین شکل چند نفر دیگر را هم از بین می برد. Ubisoft Montreal قول مبارزات ۳۶۰ درجه را داده است. یعنی در یک زمان ناگهان می توانید بازی را از مخفی-کاری به یک تیراندازی تبدیل کنید. بازی دارای Set-Pieceهای زیادی شبیه به Call of Duty است و در عین حال اصلاً خطی نیست.

Ubisoft با بازگشت به فضای جزیره مانند Far Cry 3 قصد دارد تکنولوژی خود را به رخ بکشد. آن ها می گویند که قصد داشته اند یک اکوسیستم کاملاً زنده خلق کنند. فضایی که در هر بخش آن زندگی و حرکت دیده می شود. این دنیا خیلی وحشی هم هست. ممکن است در زیر آب با موجودات خطرناکی روبرو شوید.

ممکن است به جنگل بروید و همینطور که بیشتر به عمق آن وارد می شوید، خطرها و موجودات بیشتری منتظر شما باشند و در عین حال می توانید شما شکارچی جنگل باشید. ممکن است حتی متوجه یک آفتاب پرست در کنار خود نشوید، ولی وقتی وارد آب شدید و یک کوسه به شما حمله کرد، مسلماً متوجه او خواهید شد!

Ubisoft سعی کرده در هر بخش جزیره، یک سورپرایز برای شما داشته باشد. مثلاً اگر یک فانوس دریایی را در شب می بینید و به سمت آن حرکت می کنید، ممکن است وقتی به آنجا می رسید، اصلاً با چیزی که فکر می کردید روبرو نشوید. این که تاریخچه این جزیره چیست و چرا مردمان آن اینطور هستند، یکی از بزرگترین سوال های داستان بازی است.

 

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

فارکرای ۳ مثل چند نسخه ی قبلی اش یک بازی تیراندازی اول شخص است که به زودی منتشر می شود.در حال حاضر عمدتا استودیوی یوبی سافت در مونترئال در حال ساخت این بازی می باشد.تاریخ عرضه ی این بازی چهارم سپتامبر سال ۲۰۱۲ اعلام شده است.تقریبا چهار ماه دیگر. تا به حال مجموعه بازی های فارکرای همگی عناوین بزرگ و مطرحی بوده اند.اولین فارکرای توسط شرکت آلمانی کرایتک(Crytek) در سال ۲۰۰۴ منتشر شد که تحسین هم منتقدین و هم بازی کنان را به دنبال داشت.بعد از آن چندین دنباله ی کوچک برای آن بازی ساخته و منتشر شد.تا سال ۲۰۰۸ که نسخه ی دوم این بازی با نام فار کرای ۲(Far Cry 2) این بار توسط یوبی سافت ساخته و منتشر شد.

 

Far Cry 3 نزدیک می شود 

 

فار کرای ۲ که در سرزمین های استوایی و صحرایی آفریقا رخ می داد،با محسنات و نوآوری های فراوانی که داشت به یک موفقیت بزرگ دیگر برای یوبی سافت تبدیل شد.فار کرای ۳ برخلاف نسخه ی قبل،دوباره به جنگل های گرم و حاره ای برگشته و از صحرای نسخه ی دوم فاصله گرفته است.شایعه هایی مبنی بر رخ دادن حوادث بازی فارکرای ۳ در قطب جنوب وجود داشت.اما پاتریک ردینگ (Patrick Redding) یکی از داستان سرایان یوبی سافت،گفته که قطب جنوب به عنوان یکی از محیط های ممکن در بازی های بعدی سری فارکرای مطرح خواهد بود.اما فارکرای۳ در مجمع الجزایری در میان اقیانوس های هند و آرام رخ می دهد که از این نظر شباهت زیادی به اولین بازی فارکرای دارد.

قهرمان بازی یک توریست ماجراجو به نام جیسن بردی(Jason Brody) می باشد که به همراه دو تن از دوستانش با یک قایق بزرگ اختصاصی در اقیانوس هند و آرام سفر می کند.طی یکی از همین سفرها قایقشان در مجمع الجزایری به گل می نشیند.جیسون و دوستانش هم به ناچار به ساحل جزیره قدم می گذارند تا از اهالی جزیره کمک بگیرند.آن ها به زودی متوجه جو عجیب جزیره و رفتار عجیب تر ساکنین آن جزیره می شوند.به دلایلی که هنوز چندان مشخص نیست،جیسون از دوستانش جدا می شود،در حالی که اهالی جزیره سعی دارند جیسون را دستگیر کنند و یا حتی به قتل برسانند.داستان بازی روایت تلاش های جیسون برای نجات خود و دوستانش از این جزیره ی دیوانگان می باشد.با این که روایت ها از پیشینه ی جیسون متناقض است،اما به نظر می آید که جیسون فقط یک جهانگرد ساده می باشد  که هیچ گونه آشنایی یا تمرینی در تیراندازی و به طور کلی فنون نظامی نداشته است.

این بازی یک بازی (Open World) و (Sandbox) است.به این معنی که در نقشه ی فوق العاده گسترده ی بازی این شما هستید که تصمیم می گیرید،کجا بروید و چه ماموریتی را در چه زمانی انجام دهید.نقشه ی فارکرای۲ بسیار بزرگ بود.در واقع وسعت نقشه ی آن بازی ۵۰ کیلومتر مربع بود.اما یوبی سافت قول داده است که نقشه ی بازی فارکرای ۳ از جهت وسعت و جزئیات یک ابرنقشه باشد.بدین معنا که وسعت آن به ده برابر وسعت نقشه ی بازی فارکرای۲ می رسد.اگر یوبی سافت بزرگنمایی نکرده باشد،و واقعا نقشه ی فارکرای۳ از چنین وسعتی برخوردار باشد، فارکرای۳ از همین الان رکورددار است.چون تا به حال نقشه ای با این وسعت در بازی های رایانه ای تجربه نشده است.در کنار این نقشه ی عظیم به نظر می آید که وسایل نقلیه از بازی حذف شده باشد.منابع خبری نه چندان موثقی خبر از حذف وسایل نقلیه همچون اتومبیل و قایق،از بازی داده اند.البته وسایل نقلیه در جزیره موجود است.فیلم ها و تریلرهای منتشر شده از این بازی نیز شامل قایق و اتومبیل و هلیکوپتر بوده است اما هدایت هیچ یک از اینها در دست بازیکن نبوده است.اگر وسایل نقلیه به واقع از بازی فارکرای۳ حذف شده باشد،به نظر می آید که یکی از دغدغه های اصلی یوبی سافت سفر به گوشه و کنار این نقشه ی وسیع بدون اتومبیل است.

 

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

در نمایش های کوتاهی که از بازی تا به حال پخش شده است،اسلحه های متنوعی به نمایش گذاشته شده است.سیستم کاورگیری نسبت به نسخه ی پیش تکامل یافته است و جیسون می تواند از پشت پناهگاه ها با بالا بردن دستان و اسلحه اش تیراندازی کند.همچنین نبردهای تن به تن و بدون اسلحه فنی تر از نسخه ی قبل شده است و جیسون می تواند چندین فن رزمی را به اجرا بگذارد.ظاهرا رگه های کم رنگی از نقش آفرینی به بازی افزوده شده است.جیسون در طی مبارزاتش تجربه کسب می کند و بوسیله ی این تجارب می تواند قابلیت ها و فنون جدیدی را بیاموزد.همچون نسخه ی پیشین بازیکن می تواند قبل از حمله ی مستقیم به اردوگاه های دشمن،زمین و محیط اطراف را به دقت بررسی کند و در نهایت این بازیکن است که تصمیم می گیرد به طور مخفیانه به اردوگاه نفوذ کند و یا مستقیما وارد جنگ شود و همه ی ساکنین اردوگاه را قتل عام کند.یکی دیگر از قابلیت های جذاب اضافه شده به بازی،طناب بازی است.جیسون می تواند دستش را به طناب بگیرد و روی آن بلغزد و بدین ترتیب از پرتگاه ها،رودخانه ها و یا حتی از بالای اردوگاه های دشمن عبور کند و در عین حال به مبارزه و تیر اندازی ادامه دهد.

به طور کلی از اطلاعات منتشر شده تا به حال این طور به نظر می آید که چهار ماه دیگر،یک بازی بزرگ در بازار جهانی منتشر خواهد شد.

 

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

Far Cry 3 نزدیک می شود

 

 




:: برچسب‌ها: far , , , , , , , , , , , , , , , cry ,
:: بازدید از این مطلب : 3162
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : سه شنبه 8 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی