دانلود بازی ها و برنامه های جالب برای اندروید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی

 

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای ۱۴ مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Prince2

 

بازی پارسی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۱ مگابایت

_________________________________________________________________________________________________________

دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

 

Trial Xtreme2

 

بازی اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۲۰ مگابایت

____________________________________________________________________________________________________

دانلود بازی ماشین سواری مسابقه ای – Real Racing 3 1.3.5

 دانلود بازی ماشین

بازی ماشین جددی اندروید

 

آیا برای یک بازی مسابقات اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا آمادگی دارید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم جدیدترین نسخه از بازی Real Racing 3 را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Real Racing 3 مجموعه ای جدید و استاندارد در سری بازی های اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا است ، انجام مسابقات مختلف در این بازی بسیار باور نکردنی است ، تجربه ای جدید و حرفه ای در بازی های معروف اتومبیل رانی در مسابقات واقعی ۳ ! بازی مسابقات واقعی ۳ یکی از بازی های فوق العاده با کیفیت با جزئیات دقیق در طول تمامی مسابقات است ، دقت کنید که برای اجرای این بازی ، حداقل ۱٫۲ گیگابایت فضای خالی در نظر گرفته باشید. این بازی دارای مجموعه ای از موزیک های دارای مجوز رسمی بوده که هیجان خاصی را در حین بازی به پلیر می دهند ، شبکه ای از اتومبیل های روز دنیا که به ۲۲ عدد گسترش یافته اند که تعداد دقیق آنان به ۵۵ عدد می رسند که از جمله آنان می توانیم به Porsche, Lamborghini, Dodge, Bugatti و Audi اشاره کنیم. از دیگر امکانات این بازی ، می توان به قابلیت بازی چند نفره اشاره کرد ، حال می توانید به سادگی با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و این هیجان را با آنان به اشتراک بگذارید. بنابراین با تکنولوژی TSM شما قادر هستید در هر زمان و مکانی ، با تمامی افراد در تمامی نقاط دنیا به بازی های چند نفره بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

 

Real Racing

 

بازی ماشین سواری

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۷ مگابایت

______________________________________________________________________________________________________________________

دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری Ancient Surfer 1.0.1

 

 دانلود بازی ورزشی زیبای اندروید

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

 

بازی ورزشی

 

بازی موبایل اندرویدی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۹٫۷ مگابایت

_____________________________________________________________________________________________________________

دانلود نرم افزار چت و مسنجر اسکایپ- Skype – Free IM

 دانلود نرم افزار اسکایپ

نرم افزار اسکایپ اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید به چت و گفت و گو بپردازید و از برنامه اسکایپ لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

به دوستان یا اعضای خانواده خود ، پیامی جدید را در قالب ویدیو یا صدا ارسال کنید : سلام ! تنها با چند لمس کوتاه ، می توانید دوستان و آشنایان خود را در کنار خود احساس کنید ، با دریافت اپلیکیشن اسکایپ به میلیون ها کاربر این سرویس اینترنتی در سرتاسر جهان بپیوندید. دوستان و آشنایان خود را به صورت فوری پیدا کنید ، به کمک ویژگی سرچ هوشمند اسکایپ ، می توانید عزیزان خود را از میان ۲۵۰ میلیون کاربر فعال اسکایپ به سرعت پیدا کنید و اولین تماس خود را با آنان برقرار کنید. اگر اکنون نمی توانید به صورت صوتی یا تصویری به آنان پیام دهید ، می توانید با انگشتان خود ، متن دلخواه خود را به صورت فوری برای دوستان ارسال کنید ، حتی اگر طرف مقابل اپلیکیشن اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب نکرده باشد ، می توانید با شماره تلفن همراه او تماس بگیرید و با کمترین هزینه ، از امکانات حرفه ای اسکایپ بهرمند شوید. آیا می خواهید یک عکس را به دوست خود ارسال کنید؟ هیچ نگرانی بابت کاهش حجم عکس ها همانند هزینه های MMS یا محدودیت های ایمیل نیست ! کار با اسکایپ ساده است ، مهم نیست شخص مورد نظر شما با چه دستگاهی به این سرویس متصل شده است ، امیدواریم لذت ببرید.

 

برنامه اسکایپ

 

اسکایپ منیجر

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۴٫۴ مگابایت

____________________________________________________________________________________________________

دانلود بازی چراغ جادو Akinator the Genie 2.4

 

 دانلود بازی زیبای چراغ جادو

بازی اندروید جادویی

 

آیا دوست دارید با یک بازی بسیار سرگرم کننده و تا حد بسیار عجیب برای اندروید ، اوغات فراغت خود را بگذرانید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ، با معرفی بازی Akinator همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم با معرفی Akinator ، بازی با ذهن شما را آغاز کنیم. در این بازی شما در ابتدا به یک شخصیت فکر می کنید ، این شخصیت می تواند ذهن شما را بخواند و نام شخصی را که به آن فکر میکنید را اعلام کند ! بله درست متوجه شدید ! روال انجام بازی به این صورت است که با انتخاب نام یک شخصیت در ذهن ، سوالات Akinator از شما شروع می شود. این شخصیت با پرسش تعدادی سوال ساده نظیر محل زندگی شخص مورد نظر ، سن ، شغل و… در نهایت نام و تصویر شخص مورد نظر شما را برایتان به نمایش می گذارد. تصور نکنید این بازی فقط شامل حدس شخصیت های خارجی می شود ! شخصیت های معروف ایرانی نیز در این بازی گنجانده شده اند ، شما می توانید هر بار شخصیت های مختلفی را امتحان کنید ، برای مثال می تواند به فوتبالیست محبوب یعنی علی دائی ، یا بازیگرانی نظیر بهنوش بختیاری ، مهران مدیری و… اشاره کرد. علاوه بر این ها ، شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی در این بازی بگنجانید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Akinator2

 

بازی چراغ جادو

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۱ مگابایت

_____________________________________________________________________________________________________

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها ASTRO File Manager

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها

نرم افزار برای اندروید

 

اینبار جدیدترین نسخه از نرم افزار فایل منیجر محبوب قدرتمند ASTRO File Manager را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

ASTRO File Manager فایل منیجری است با بیش از ۷۰ میلیون دانلود از سراسر دنیا ! به کمک این فایل منیجر می توانید تمامی فایل های خود را سازماندهی کنید و به مشاهده تمامی اطلاعات خود نظیر عکس ، موزیک ، فیلم ، اسناد متنی و… بپردازید. مهم نیست اطلاعات شما در کجا باشند ، فایل های شما می توانند در فضاهایی نظیر : Phone Tablet Clouds Facebook, Dropbox, Google Drive, Box, SkyDrive – PC, Mac, Linux  باشند ! آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال فایلی در دستگاه خود بگردید که موفق به یافتن آن نشوید؟ ASTRO یکی از قدرتمند ترین ویژگی های جستوجو را در خود جای داده است ، جستوجوهای شما شامل تمامی فرمت ها و بر اساس نام ، تاریخ ، حجم و… می تواند انجام گیرد. به کمک ویژگی منحصر به فرد CLOUD HOPPING ، شما قادر هستید اطلاعات خود را از یک سیستم نگهداری اطلاعات ابری ، به سرویسی دیگر منتقل کنید ، هیچ نیازی به دانلود و آپلود مجدد نیست ، تنها با چند حرکت لمسی ساده ! امیدواریم لذت ببرید.

 

فایل منیجر

 

فایل منیجر اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۶٫۸ مگابایت

______________________________________________________________________________________________________

دانلود نرم افزار مدیریت و انتقال اپلیکیشن ها Link2SD 2.4.9

 دانلود نرم افزار رایگان اپلیکیشن ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های خود را به اسانی در اندروید مدیریت کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

Link2SD به کاربران دستگاه های روت شده این اجازه را می دهد که بتوانند اپلیکیشن های نصب شده در آندروید ۱٫۶ را به مموری کارت منتقل کنند. همانطور که می دانید ، در آندروید ۱٫۶ و آندروید ۲٫۱ ، اپلیکیشن ها پس از نصب به صورت خودکار در حافظه داخلی قرار می گیرند. در این فرآیند شما باید بخشی از مموری کارت خود را به Link2SD اختصاص دهید. به این صورت که با یک نرم افزار مدیریت پارتیشن ، مموری کارت خود را به ۲ بخش کلی تقسیم کنید. یکی از بخش ها را به Link2SD اختصاص داده تا اپلیکیشن بتواند برنامه ها و بازی های نصب شده را به صورت خودکار به مموری کارت شما منتقل کند. Link2SD به شما این امکان را می دهد که بتوانید علاوه بر انتقال اپلیکیشن ها ، دیتاهای آنان را نیز به مموری کارت خود منتقل کنید. علاوه بر این ، از Link2SD در آندروید ۲٫۲ و بالاتر می توانید به عنوان یکی از نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن های خود استفاده کنید.

 

مدیریت فایل ها

 

نرم افزار رایگان

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۷۰۰ کیلوبایت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار مدیریت انجمن های گفت وگو Tapatalk 4.1.1

 دانلود نرم افزار اندروید انجمن ها

نرم افزار انجمن

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید انجمن های اینترنتی خودتون را به خوبی با اندروید مدیریت کنید؟

امروزه تعداد کاربران انجمن های گفت وگو و یا همان فروم ها روز به روز در حال افزایش است. جای خالی اپلیکیشنی که بتواند به طور کامل امکاناتی مدیریتی را در اختیار کاربران فروم ها قرار دهد ، به خوبی حس شده است ، این موضوعی بوده است که سازندگان Tapatalk را بر آن داشته است تا چنین اپلیکیشن فوق العاده ای را توسعه داده و در اختیار کاربران قرار دهند.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

مرور تالارهای گفتوگو در هر زبانی ، آسان تر از Tapatalk امکان ندارد ! به کمک نرم افزار Tapatalk شما می توانید به دنیایی از فروم های اینترنتی وارد شوید و در صورت در نظر داشتن انجمنی دلخواه ، نام آن را در بخش جستوجوی نرم افزار وارد کنید ، می توانید پس از یافتن انجمن های مورد علاقه خود ، به حساب کاربری خود در هر یک از آنان وارد شده و به مدیریت کامل آنان بپردازید. از جمله امکانات مدیریتی این نرم افزار میت وان به امکان ایجاد تایپیک ، ارسال پست ، ارسال عکس ، بررسی و ارسال پیغام های شخصی ، امکانات به اشتراک گذاری و… اشاره کرد. Tapatalk تنها نرم افزاری است که بیش از ۶۰ هزار تالار گفتمان اینترنتی از آن استفاده می کنند تا کاربران بتوانند در نمای اسمارت فون و یا تبلت ، از کامل ترین امکانات وب سایت بهرمند گردند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

 

Tapatalk2

 

انجمن های اینترنتی

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۰٫۲ مگابایت

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

 

Angry Birds Star Wars II2

 

بازی پرندگان عصبانی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۱ مگابایت

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت دلفین Dolphin Browser 10.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر دلفین

نرم افزار اندروید برای اینترنت

 

در این مطلب نسخه ای جدید از نرم افزار مرورگر معروف دلفین را به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید معرفی کنیم. نهایت سرعت و امنیت را با دلفین تجربه کنید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser نام یکی از معروف ترین مرورگرهای دستگاه ها آندرویدی است که وبگردی را تا حد بسیاری برایتان آسان می کند. این مرورگر حرفه ای به شما امکان سفارشی سازی ، حرکات و استفاده از دستور صوتی را می دهد ، علاوه بر این امکانات تنظیمات حرفه ای و همچنین ویژگی های گسترده به اشتراک گذرای نیز در آن تعبیه شده است. مرورگر دلفین با سرعت بسیار بالای خود در باز کردن انواع صفحات وب ، تجربه ای جدید در میان مرورگرهای دستگاه های قابل حمل به حساب می آید. هم اکنون تعداد ۸۰ میلیون از کاربران ، از مرورگر دلفین استفاده می کنند ، پیشنهاد می کنیم شما نیز به جمع آنان بپیوندید ! مرورگر دلفین به نرم افزار مرورگر وب شماره یک در آندروید مارکت تبدیل گشته است ! Dolphin Browser با پوسته های زیبا و قابلیت تغییر رنگ پس زمینه ، در خود مجموعه ای از اپلیکیشن ها را جای داده است که برای استفاده از آنان نیازی به خروج از مرورگر نیست ! برای مثال برای استفاده از سرویس های فیسبوک یا توییتر ، نیازی به خروج از دلفین نیست ، می توانید از اپلیکیشن تعبیه شده در این مرورگر استفاده کنید ! از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ویژگی قدرتمند به اشتراک گذاری و همچنین باز کردن صفحات در تب های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Dolphin Browser2

 

مرورگر وب اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۷ مگابایت

}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

دانلود نرم افزار سرگرم کننده گیتار Real Guitar

 دانلود نرم افزار رایگان گیتار

نرم افزار سرگرم کننده

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم افزاری جالب و سرگرم کننده در اندروید خود گیتار بزنید و موسیقی های دل انگیز خلق کنید؟

Real Guitar -نرم افزار جالب و دوست داشتنی که می توانید گیتار زدن حرفه ای را در اندروید خود تجربه کنید.این برنامه دارای دو حالت سولو و آکورد است که هر یک امکانات خاص خود را ارائه می دهد.از ویژگی های این نرم افزار می تواند به ارائه  رایگان نرم افزار اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار سرگرم کننده گیتار Real Guitar:

*  آکورد سفارشی در محیطی جذاب
* قابلیت گیتار زدن در محیط چند لمسی اندروید
* ۳ نوع گیتار
* ۲ حالت بازی
* کیفیت بالای صدا استودیو

گیتار اندروید

 

Real Guitar

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۶٫۶۴ مگابایت

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

دانلود بازی فوتبال سر زدن Head Soccer

 دانلود بازی فوتبال جدید

بازی فوتبال

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و گرافیکی لذت فوتبال حرفه ای را در اندروید خود بچشید و از گل زدن خسته شوید!؟

Head Soccer یک بازی بسیار آسان است که میتوانید به راحتی آن را یاد بگیرید ..در این بازی سرگرم کننده سانتر ها و پاس هایی به شما داده میشود که باید از آن ها به نحو احسنت استفاده نمایید و آن ها را وارد دروازه کنید تا امتیاز بیشتری به دست آورید . این بازی تکنیک های خاص خود را میطلبد که پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب آن را دانلود کنید تا از آن لذت برید.در این بازی فوتبال وظیفه ای اصلی شما سر زدن است.نکته قابل توجه ی این بازی گرافیک قابل توجه و اشکال مختلف بازیکنان است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

 

  • بازی جدید اندروید فوتبال

 

Head Soccer

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۳۴٫۷۰ مگابایت

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازی برای اندروید , اندروید , آندروید , برنامه ی کاربردی برای اندروید , فوتبال برای اندروید , انگری بیردس برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 2914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : دو شنبه 6 آبان 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی