بلک اوپس 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 جدیترین بازی از سری کال آو دیوتی، در سال ۲۰۲۵ اتفاق می‌افتد. زمانی که ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین به دو قطب جدید دنیا تبدیل شده‌اند و جنگ سردی میان این دو کشور در حال شکل‌گیری است. شخصیت منفی بازی فردی به نام رائول مندز است که جنبشی را به نام "کوردیس دای" سال‌ها قبل به راه انداخته است.. فعالان این جنبش خود را قربانیان نابرابری اقتصادی در سطح جهان معرفی کرده‌اند. 




یک حمله‌ی سایبری، بازار سهام چین را فلج می‌کند. در نتیجه‌ی این حادثه چین صادرات منابع معدنی کمیاب را ممنوع اعلام می‌کند و یک بحران فراگیر بین‌المللی را موجب می‌شود. بحرانی که حاصلش وقوع جنگ سرد میان چین و آمریکا و به میدان آمدن جنگ‌افزارهای مدرن و رباتیک است.

بخشی از بازی "بلک اوپس ۲" نیز به‌صورت فلاش‌بک و در جریان جنگ سرد اتفاق می‌افتد. داستان بازی را دیوید اس.گویر نویسنده‌ی سری فیلم‌های بتمن ساخته‌ی کریستوفر نولان نوشته و تم اصلی موسیقی آن هم کار ترنت رزنور، سازنده‌ی موسیقی متن فیلم‌های "شبکه اجتماعی" و "دختری با خالکوبی اژدها" است. 

اما جالب اینجاست که کال آو دیوتی ( ندای وظیفه) جدید در همان دقایق ابتدایی انتشار هم با رکوردشکنی همراه شده! 

رکورد پنج دقیقه‌ای "بلک اوپس ۲"، نقدها و امتیازات و پیش‌بینی‌ها درباره فروش آن را اینجا بخوانید.



Black Ops II طی پنج دقیقه‌ی اول انتشار خود در انگلستان، از مرز فروش ۱۰ هزار نسخه گذشته و هم‌اکنون در تمام دنیا علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری در صف‌های طولانی خرید این بازی ایستاده‌اند.

منتقدان هم از "کال آو دیوتی" جدید استقبال کرده‌اند و حتی بعضی از وبلاگ‌نویس‌ها BOII را بهترین بازی در سری ندای وظیفه لقب داده‌اند!

هنوز تعداد نقدهای معتبر منتشر شده روی این بازی، دو رقمی نشده، اما میانگین امتیاز بازی در پایگاه اینترنتی "متاکریتیک" ۸۶ از ۱۰۰ است. تاکنون G۴ امتیاز ۴.۵ از ۵، گیم‌اینفورمر ۸.۵ از ۱۰، گیم تریلرز ۹.۴ از ۱۰، آی‌جی‌ان ۹.۳ از ۱۰، مجله رسمی اکس‌باکس ۸.۵ از ۱۰ و گیم‌اسپات هم امتیاز ۸ از ۱۰ را به نسخه‌ی Xbox ۳۶۰ بازی اختصاص داده‌اند. 

تمام طرفداران بازی جدید استودیوی «اکتیویژن»، منتظر دیدن موفقیت دوباره عنوان «ندای وظیفه» هستند. این بازی بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سال ۲۰۰۷ با «ندای وظیفه ۴: نبرد مدرن» به‌دست آورد. 



سه عنوان بعدی از این بازی «نبرد مدرن ۲»، «بلک اوپس» و «نبرد مدرن ۳» بهترین رکورد فروش در ۲۴ ساعت اول انتشار را در تاریخ بازی‌های کامپیوتری به دست آوردند و سال گذشته هم «بلک اوپس» برای کنسول Wii پرفروش‌ترین بازی دنیا لقب گرفت. «اریک هیشبرگ» مدیر اجرایی بخش انتشار «اکتیویژن» نیز معتقد است که این بازی قطعا به پرفروش‌ترین بازی دنیای گیم بدل خواهد شد.




:: بازدید از این مطلب : 2522
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : پنج شنبه 17 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی