دانلود بازی و برنامه های اندروید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Stickman Soccer2

 

دانلود بازی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۹٫۷ مگابایت

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

دانلود نرم افزار ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر Flipagram

 

 

 دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

 

Flipagram2

 

دانلود برنامه فیلم سازی

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۶٫۷ مگابایت

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دانلود بازی پرش در اسکی روی برف Super Ski Jump 1.3.1

 

 

 دانلود بازی اسکی سواری در اندروید

بازی اسکی

 

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و ورزشی مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی شوید و از هیجان بیشتر لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی بسیار هیجانی از نوع ورزشی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب خود را در هنگام پایین آمدن از شیب های بسیار تند افزایش دهید تا بتوانید سرعتی باورنکردنی را در این لحظه تجربه کنید ! حریفان بسیاری در حال تماشای این حرکت شما هستند ، اکنون باید ضمن حفظ تعادل خود ، برترین پرش ممکن در مسابقات را انجام دهید. بازی فوق العاده زیبای Super Ski Jump دارای تورنومنت ها و مراسم های بسیار و بیش از ۲۰ مقام جهانی است که می توانید در هر یک از این حالت ها ، با پشت سر گذاشتن رقیبان ، بهترین عناوین را به خود اختصاص دهید. این بازی نفس گیر و بسیار زیبا ، یک تجربه ی جدید در زمینه آزمایش مهارت پرش و کنترل آیرودینامیک را به نمایش می گذارد که تنها تعداد محدودی از اسکی بازان جهان ، از انجام این ورزش بی باک هستند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

دانلود بازی اسکی

 

Super Ski Jump3

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۹ مگابایت

________________________________________________________________________________________________________

 

دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی Hay Day 1.14.77

 

 دانلود بازی مرعه داری و مدیریت کشاورزی

Hay Day1

 آیا از علاقه مندان بازی های مزرعه داری,باغبانی و کشاورزی هستید و می خواهید با دانلود آسان و رایگان این بازی را در اندروید خود داشته باشید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شا کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی جذاب و شاداب آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Hay Day نام یک بازی جدید در زمینه مدیریت مزرعه ای با عشق است که اداره کننده این مزرعه ، باید با علاقه فراوان به محصولات و دستگاه هایی که در اختیار او قرار دارد ، مدیریت آن را به دست گیرد. لطفا توجه داشته باشید که Hay Day یک بازی کاملاً رایگان است ، اما تعداد کمی از آیتم های موجود در بازی قابل خریداری هستند که در صورت نیاز می توانید آنان را خریداری کنید. بازگشت به طبیعت و تجربه های مسالمت آمیز ! زندگی ساده از کار زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از مهم ترین مناظری است که در طول این بازی شاهد خواهید بود. در این محل می توانید اسمی از خود به جای بگذارید ، البته بایست پیش از آن فعالیت های بسیاری را انجام دهید. محصولات کشاورزی را برداشت کرده و با مواد اولیه ی آنان یک نانوایی راه اندازی کنید ، با راه اندازی کارخانه های تولید شکر و لبنیات ، می توانید محصولاتی سالم و بی خطر را به دست مردم برسانید ، محصولات خود را در روزنامه ها تبلیغ کرده و از طریق فروش آنان ، سود بالایی را نصیب خود کنید.

 

Hay Day2

 

Hay Day3

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۲ مگابایت

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

دانلود بازی طناب را ببر ورژن ۲۰۱۴ Cut the Rope HD 2.3.4

 

 

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال ۲۰۱۴ بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل ۳۷۵ در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به ۱۵ جعبه و ۳۷۵ مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Cut the Rope HD2

 

بازی طناب را ببر

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۶ مگابایت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود برنامه اندروید , اندروید , فوتبال , Stickman Soccer 1 , 6 , Flipagram , ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر , پرش در اسکی روی برف , Super Ski Jump 1 , 3 , 1 , مزرعه داری و کشاورزی , Hay Day 1 , 14 , 77 , طناب را ببر , Cut the Rope HD 2 , 3 , 4 , ,
:: بازدید از این مطلب : 2178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : یک شنبه 17 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی